ciastka reklamowe
MARKETING Artur  

Słodycze reklamowe – prosty sposób na skuteczne promowanie firmy

Nie można cały czas stosować tych samych działań marketingowych i oczekiwań od nich zupełnie innych efektów. Wszystkie strategie reklamowe powinno się regularnie zmieniać, cały czas starając się przyciągać do siebie klientów przy pomocny oryginalnych i kreatywnych narzędzi. Nawet zwykłe gadżety reklamowe nie muszą być wcale zupełnie takie zwyczajne.

Teraz smycze i breloczki odchodzą już do lamusa, gdyż zastępują je cukierki z nadrukiem logo czy ciastka reklamowe, które o wiele lepiej sprawdzają się w roli gadżetów reklamowych, ponieważ są po prostu bardziej praktyczne. Szarą smycz przeciętny człowiek zwykle rzuci w kąt i nawet się nią nie zainteresuje. Z kolei cukierkiem każdy chętnie się zawsze uraczy. Zwłaszcza, gdy otrzyma go zupełnie za darmo. Ktoś, kto pragnie dać sobie szansę na skuteczne wypromowanie firmy i pozyskanie nowych klientów, powinien zdecydowanie wypróbować mniej oczywiste formy reklamy. Słodycze promocyjne wciąż do nich należą. Teoretycznie z uwagi na to, że występują na rynku od lat, powinny już zyskać nieco większą popularność, ale jakoś tak się stało, że wciąż niewielu przedsiębiorców aktywnie z nich korzysta.

Słodkie upominki jako forma marketingu działają świetnie choćby dlatego, że pozwalają wbić się w niszę i pomagają wyróżnić się na rynku. Klienci nie są już zainteresowani tradycyjnymi formami reklamy. Tak bardzo do nich przywykli, że wręcz ich nie dostrzegają, dlatego też nawet telewizyjne reklamy czy anonse umieszczane w gazetach bądź na różnych stronach internetowych w tym momencie średnio na kogokolwiek działają. Co innego słodycze. One są i ładne, i smaczne, i atrakcyjne, i w pewien sposób przydatne. Każdy zawsze z chęcią je zje, bo nawet jeśli sam za nimi nie przepada, to na pewno – w przypadku otrzymania ich za darmo – schowa je przynajmniej do kieszeni i wręczy np. swojemu dziecku albo napotkanemu koledze.

Słodycze reklamowe mają też tysiące różnych zastosowań. Mogą być dołączane do większych i mniejszych zakupów, a czasem też wręczane klientów bez żadnego specjalnego powodu i bez żadnej okazji. Przedsiębiorcy wykorzystują je równie często podczas różnego rodzaju imprez firmowych, targów, giełd i podobnych akcji. Jedno jest pewne – takie słodycze zawsze warto mieć w zapasie.

Skomentuj Artykuł